پسته ترکیه ای با طعم و مزه دلپذیر، قدی کشیده و بادامی شکل همچنین درصدخندانی بالا به عنوان یکی از پرفروش ترین ارقام پسته در بازارهای داخلی و خارجی شناخته شده است. این محصول توسط مراکز متعددی به بازار فروش عرضه می شود. اگر می خواهید پسته احمد آقایی باکیفیت را به صورت عمده و با قیمتی ارزان تر از سایر بازارهای فروش خریداری کنید، به سراغ عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول بروید. در صورتی که پسته احمد آقایی عمده از طریق واسطه ها و دلالان این بازار خریداری شود، با قیمتی چندین برابر قیمت واقعی ارائه شده و خرید آن مقرون به صرفه نخواهد بود.

بازار عرضه پسته احمد آقایی باکیفیت عمده

نحوه بسته بندی پسته احمد آقایی صادراتی

نحوه بسته بندی پسته احمد آقایی صادراتی

پسته کوهی کرمانشاه به دلیل کیفیت بالا و درصد خندانی مناسب، به عنوان یک پسته مجلسی و مشتری پسند، نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارجی نیز طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل این رقم پسته در شمار پسته های صادراتی قرار گرفته است. طعم لذیذ این پسته سبب برتری پسته احمد آقایی نسبت به سایر ارقام پسته شده است. پوسته سخت پسته احمد آقایی استخوانی رنگ و مغز داخلی این پسته به رنگ ارغوانی می باشد. پسته احمد آقایی دانه درشت و بادامی شکل است. این پسته بیشتر درصد خندانی بالایی نیز دارد.

این محصول به صورت فله یا در بسته بندی های مختلف به بازار فروش ارائه می شود. پسته بسته بندی شده در بسته های شیک و فانتزی به منظور صادرات در نظر گرفته شده است. پسته باکیفیت صادراتی ممکن است به صورت خام یا طعم دار و بو داده با نمک یا زعفران به بازارهای خارجی ارائه شود. متاسفانه ما در صنعت بسته بندی بخصوص بسته بندی محصولات صادراتی بسیار ضعیف عمل کرده و پیشرفت چندانی نداشته ایم. در صورتی که بسته بندی پسته صادراتی متنوع تر و شیک تر صورت گیرد، مشتریان بیشتری در آن سوی مرزها جذب خرید این محصول خواهند شد.

بهترین مناطق برای کشت پسته احمد آقایی

بهترین مناطق برای کشت پسته احمد آقایی ایران به عنوان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پسته کله قوچی کرمان در جهان شناخته شده است. دلیل این امر شرایط آب و هوایی مساعد برخی مناطق کشور برای کاشت پسته است. وجود زمین های حاصلخیز و تلاش کشاورزان با تجربه و کارآزموده نیز نقش مهمی در بالابردن میزان تولید پسته احمد آقایی دارد. باغ های پسته احمد آقایی را بیشتر در مناطق مختلف رفسنجان می توان مشاهده کرد.

با اینکه از کاشت این رقم پسته مدت طولانی نمی گذرد، اما پسته احمد آقایی به سرعت در میان سایر ارقام پسته جایگاه خود را پیدا کرد. امروز شاهد هستیم که سالانه از باغ های پسته سیرجان و نوق رفسنجان بهرین و مرغوب ترین پسته احمد آقایی برداشت می شود. در تمام مراحل تولید این محصول از هیچ‌گونه سم یا مواد شیمیایی استفاده نشده و پسته احمد آقایی به صورت کاملا ارگانیک وارد بازارهای فروش داخلی و خارجی می شود.

توزیع پسته احمد آقایی عمده با قیمت ویژه

توزیع پسته احمد آقایی عمده با قیمت ویژه تولیدکنندگان پسته فندقی زرند همواره در تلاش بوده‌اند با حذف واسطه ها از بازار خرید و فروش این محصول، علاوه بر در دست گرفتن بازار فروش این رقم پسته، از نوسان قیمت پسته احمد آقایی نیز جلوگیری کنند. در همین راستا توزیع و پخش همچنین عرضه مستقیم این نمونه پسته را در اختیار مراکز متعددی در شهرهای مختلف کشور قرار داده‌اند.

در بازار عرضه پسته احمد آقایی برخی از تولیدکنندگان با فروش شرایطی این محصول همچنین تخفیفات ویژه و خاص به مشتریان عمده در تلاش هستند فروش این محصول را بالا برده و با فروش بیشتر به سوددهی بالاتر دست پیدا کنند. از سوی دیگر خریداران عمده پسته احمد آقایی با خرید ارزان قیمت این رقم پسته، تجارت پرسودی را برای خود رقم زنند. خریداران عمده اگر به دنبال خریدی آسان و بدون دغدغه همچنین مطمئن و مقرون به صرفه هستند، بهتر است پسته احمد آقایی را به صورت آنلاین و از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری نمایند. این فروشگاه ها در اسرع وقت، محصول سفارش داده شده را به آدرس شما ارسال خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *